پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 18837 |
تاریخ انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ | ارسال توسط :
28 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عربستان بیش از ایران نیازمند ورود حجاج ایرانی است اظهار کرد: بیشترین توافقات حضور زائران ایرانی در حج ۹۶ از سوی عربستان صورت گرفته است. ولی داداشی در جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون اصل ۹۰ با مسوولان سازمان حج و زیارت عنوان شد که تصمیم […]

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عربستان بیش از ایران نیازمند ورود حجاج ایرانی است اظهار کرد: بیشترین توافقات حضور زائران ایرانی در حج ۹۶ از سوی عربستان صورت گرفته است.

ولی داداشی در جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون اصل ۹۰ با مسوولان سازمان حج و زیارت عنوان شد که تصمیم کلان نظام و سیاست دولت این است که در سال جاری حجاج ایرانی به عربستان اعزام شوند البته توافقنامه‌ای بین ایران و عربستان امضا شده و عربستان متعهد شده هم نسبت به تامین امنیت و رفاه زائرین اقدامات لازم را انجام دهد تا انشاءالله حجاج ایرانی با امنیت خاطر در حج امسال حضور یابند.

وی با بیان اینکه عربستان بیش از ایران نیازمند ورود حجاج ایرانی است و بیشتر توافق از جانب این کشور صورت گرفته یادآور شد: در صورتی که عربستان شروط توافقنامه را نقض کند هم مجلس نسبت به این موضوع ورود خواهد کرد و هم دولت براساس همان شروطی که در توافقنامه آمده باید نسبت به توقف اعزام حجاج اقدام کند.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 18837 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید