پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16064 |
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ | ارسال توسط :
93 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به نقل از راشاتودی، «جک ما» صاحب فروشگاه اینترنتی «علی بابا» گفت: ثروت این شرکت تا سال ۲۰۳۶ میلادی بیشتر از پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا خواهد بود.  ثروت شرکت «علی بابا» در حال حاضر بیشتر از کشورهایی مثل سوئد، لهستان، ایران، نروژ و اتریش است.   «جک ما» تصریح کرد، اگر بتوانیم دو میلیارد مصرف کننده […]

به نقل از راشاتودی، «جک ما» صاحب فروشگاه اینترنتی «علی بابا» گفت: ثروت این شرکت تا سال ۲۰۳۶ میلادی بیشتر از پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا خواهد بود. 

ثروت شرکت «علی بابا» در حال حاضر بیشتر از کشورهایی مثل سوئد، لهستان، ایران، نروژ و اتریش است.  

«جک ما» تصریح کرد، اگر بتوانیم دو میلیارد مصرف کننده که یک  سوم جمعیت کل جهان است را داشته باشیم، اگر بتوانیم ۱۰۰ میلیون فرصت شغلی ایجاد کنیم و اگر بتوانیم ۱۰ میلیون شغل پردرآمد را بر روی پلت فورم خود حمایت کنیم، این به معنی اقتصاد است.  

مالک «علی بابا» گفت: قصد داریم تا سال ۲۰۲۰ میلادی ثروت خالص خود را به یک تریلیون دلار برسانیم که بعنوان شانزدهمین یا هفدهمین اقتصاد بزرگ دنیا خواهیم بود و جلوتر از ترکیه و عربستان سعودی قرار خواهیم گرفت.  

به گفته وی، شرکت «علی بابا» در سال ۲۰۳۶ میلادی عنوان پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا را به خود اختصاص خواهد داد و فقط آمریکا، چین، اروپا و ژاپن جلوتر از این شرکت خواهند بود؛ ضمن اینکه «علی بابا» تا آن زمان ۱۰۰ میلیون فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.  

در سال مالی گذشته که سی و یکم مارس سال جاری میلادی به اتمام رسید، این شرکت تقریبا ۴۵۰ میلیون مشتری در بازارهای چین را به خود اختصاص داده بود.  

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 16064 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید