پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11151 |
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ | ارسال توسط :
84 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مهدی سلطانی درباره‌ی فعالیت این روزهایش گفت: این روزها مشغول فیلمبرداری سریال «شهرزاد» هستم که اولین قسمت آن قرار است ۲۹ خرداد توزیع شود. به نقل از ایسنا، این بازیگر درباره محتوای فصل دوم «شهرزاد» ‌نیز یادآور شد: فصل دوم «شهرزاد» ادامه فصل یک است؛ یعنی ما پرش مکانی و زمانی نداریم. از همان جایی که […]

مهدی سلطانی درباره‌ی فعالیت این روزهایش گفت: این روزها مشغول فیلمبرداری سریال «شهرزاد» هستم که اولین قسمت آن قرار است ۲۹ خرداد توزیع شود.

به نقل از ایسنا، این بازیگر درباره محتوای فصل دوم «شهرزاد» ‌نیز یادآور شد: فصل دوم «شهرزاد» ادامه فصل یک است؛ یعنی ما پرش مکانی و زمانی نداریم. از همان جایی که قصه تمام شده است فصل دوم با همان کاراکترها شروع می‌شود مگر اینکه کاراکترهایی به دلایل مختلف یا فوت شده‌اند یا نقش‌شان در قصه تمام شده است وگرنه همان روال است.

این بازیگر همچنین یادآور شد: قطعا در فصل دوم سعی شده است ضعف‌های فصل اول دیگر نباشد و به محاسن آن توجه بیشتری شده است. در فصل دوم با وسواس بیشتری هم جلو می‌رویم.

او درباره کاراکتر خود در مجموعه «شهرزاد» و اینکه آیا حضورش تا پایان ادامه خواهد داشت؟ اظهار کرد: کاراکتر من همان پدر فرهاد و یک حجره‌داری است که در دسته بزرگ‌آقا بوده است. همان نگرانی‌ها، همان انگیزه‌ها و همان گذشته‌ها را دارد. امیدواریم که تا پایان این کاراکتر ادامه پیدا کند.

سلطانی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود از حضورش در سریال «زیر پای مادر» خبر داد و گفت: این سریال طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، قرار است در ایام رمضان از تلویزیون به روی آنتن برود. در این مجموعه نیز نقش متفاوتی را ایفا می‌کنم. تبعا هر نقش متفاوت است و ممکن است تشابهات و تفاوت‌هایی داشته باشند و کاراکتری که ایفا می‌کنم کاراکتر مجزایی است و اسم و شخصیت دیگری دارد که امیدواریم بتوانیم این ذهنیت را به عینیت تبدیل کنیم.

پایان خبر – ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11151 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید