سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 38592 |
تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ | ارسال توسط :
71 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

محمد جواد آذری جهرمی گفت: امروز با ثبت یک درخواست در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات، به عنوان یک شهروند، تقاضا دادم که کلیه قراردادهای درآمدزا و هزینه‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از سال ۱۳۸۵ -که قطعا محرمانگی ندارند- منتشر شود.  به صورت خاص تقاضا دادم باشگاه پرسپولیس نحوه درخواست و همچنین روال دریافت ۳۰ میلیارد […]

محمد جواد آذری جهرمی گفت: امروز با ثبت یک درخواست در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات، به عنوان یک شهروند، تقاضا دادم که کلیه قراردادهای درآمدزا و هزینه‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از سال ۱۳۸۵ -که قطعا محرمانگی ندارند- منتشر شود.

 به صورت خاص تقاضا دادم باشگاه پرسپولیس نحوه درخواست و همچنین روال دریافت ۳۰ میلیارد تومان از طرف همراه اول را شفاف سازی کند و استقلال نیز کانال درخواست و نحوه دریافت ۲۰میلیارد تومانی که در حال دریافت از همراه اول است را به طور شفاف اعلام کند.

 با توجه به اصرار برخی فوتبال دوستان و ضرورت شفاف سازی این موضوع برای مردم، این فرآیند را تا انتها پیگیری و نتایج آن را با مردم به اشتراک خواهم گذاشت.

 آنجا که باشگاه استقلال و پرسپولیس، شرکتهای دولتی محسوب شده و مشمول قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب سال ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی و همچنین آیین نامه اجرایی مصوب سال ۱۳۹۴ هییت وزیران و دستورالعملهای مصوب کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات می باشند، و همچنین براساس قانون برگزاری مناقصات مصوب سال ۱۳۸۳ مجلس شورای اسلامی موظفند کلیه قراردادهای خود را که یا از منابع عمومی و یا داخلی تامین اعتبار می شوند در پایگاه اطلاع رسانی قراردادهای دولتی اعلام عمومی نمایند و تاکید می کنم که بر اساس آیین نامه اجرایی پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور مصوب ۱۳۹۲ هییت وزیران از مستثنیات تبصره ذیل ماده ۳ این آیین نامه نیستند:

بنابراین تقاضا دارم اطلاعات ذیل بر اساس مهلت قانونی در اختیار اینجانب قرار گیرد و همزمان برای اطلاع عموم مردم منتشر شود.

اعتبارات پرداختی دولت از محل بودجه عمومی کشور به این دو باشگاه از سال ۱۳۸۵ تا کنون

پاداشهای پرداخت شده توسط مراجع بین المللی یا داخلی به این دو باشگاه از سال ۱۳۸۵ تا کنون

کلیه قراردادهای درآمدزای هر دو باشگاه از سال ۱۳۸۵ تا کنون

کلیه قراردادهای هزینه ای هر دو باشگاه از سال ۱۳۸۵ تا کنون(از جمله قرارداد مدیران، مربیان و بازیکنان)

کلیه سرمایه گذاریهای هر دو باشگاه از سال ۱۳۸۵ تا کنون

کلیه املاک واگذار شده به این دو باشگاه از سال ۱۳۸۵ تا کنون

همچنین به طور مشخص تقاضا دارم:

جزییات نحوه تامین و پرداخت مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از سوی همراه اول به باشگاه پرسپولیس در سال جاری

جزییات و نحوه تامین و پرداخت مبلغ ۲۰ میلیارد تومانی که هم اکنون از سوی همراه اول در حال پرداخت به باشگاه استقلال است.

را به صورت دقیق مشخص و اعلام کنید.»

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 38592 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید