پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 40905 |
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴ | ارسال توسط :
17 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رئیس اموال تملیکی استان، بیان کرد: قم اولین استان کشور در زمینه مزایده حضوری اموال تملیکی است. رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم در مصاحبه با خبرنگاران‌ از کسب رتبه اول استان در آخرین مزایده حضوری اموال تملیکی موسوم به حراج شماره ۱۴۰۰۱ در آذر ماه سال جاری خبر داد و […]

رئیس اموال تملیکی استان، بیان کرد: قم اولین استان کشور در زمینه مزایده حضوری اموال تملیکی است.

رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم در مصاحبه با خبرنگاران‌ از کسب رتبه اول استان در آخرین مزایده حضوری اموال تملیکی موسوم به حراج شماره ۱۴۰۰۱ در آذر ماه سال جاری خبر داد و افزود:سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، جهت تسریع در تعیین تکلیف اموال منقول در اختیار این سازمان، مزایده حضوری (حراج) را با حضور اعضای هیات مدیره و نمایندگان قوه قضائیه و نماینده دیوان  محاسبات کشور برگزار کرد که در این مزایده، بالاترین رقم معاملات، متعلق به کالاهای اداره اموال تملیکی استان قم بود.                                                                             نجم الدین ربانی در خصوص فروش اموال تملیکی در مزایده های الکترونیک سازمان اموال تملیکی نیز تصریح کرد: فروش اموال تملیکی از طریق مزایده الکترونیک، فارغ از اعمال سلیقه در استان، طبق موازین قانونی و از طریق فرایند مزایده سراسری در سامانه مزایده الکترونیک دولت، صورت میگیرد که رمزگشایی پیشنهادهای متقاضیان شرکت در مزایده و اعلام برندگان نیز  در محل سازمان مرکزی در تهران صورت میگیرد. 
وی همچنین افزود: استان قم در بحث فروش مزایده های الکترونیک اموال تملیکی و تعیین تکلیف کالاهای تملیکی، جز ده استان برتر کشوراست.
نجم الدین ربانی افزود: کمترین حجم پرونده های سنواتی نیز متعلق به استان قم است که نشان از پیگیری همکاران ما در اداره اموال تملیکی  و تعاملات سازمانی این اداره با تعزیزات و دستگاه قضا دارد  که موجب تعجیل در صدور احکام تعزیراتی و قضایی میشود.
 ربانی ضمن اشاره به لزوم فرهنگ سازی و ارتقا آگاهی مردم  نسبت به سرنوشت کالاهای قاچاق افزود: با توجه به جغرافیای استان قم که در محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور است و بالتبع حجم ضبط کالاهای قاچاق زیاد است، نیازمند نگاه ویژه مسئولان استان و سازمان مرکزی برای مدیریت جمع آوری ونگه داری اموال تملیکی در استان هستیم.
وی با اشاره به کمبودها و مشکلات اداری اموال تملیکی استان، ادامه داد: مشکل کمبود نیروی انسانی یکی از عمده مشکلات این اداره با حجم وسیعی از تکالیف و وظایف است و هم اکنون با ۵ نیروی شرکتی، اداره میشود. 
وی همچنین گفت: ما اداره ای فاقد خودرو ، فاقد محل اداری مستقل و حتی فاقد انباری مساعد برای نگه داری اموال در شرایط مساعد هستیم.
رئیس اداره فروش و جمع آوری اموال تملیکی استان قم اظهار داشت:حمایت و نگاه ویژه مسئولان دغدغه مند استان را برای حمایت از این اداره و صیانت از اموال  تملیکی که بخشی از آن متعلق به مردم و بخشی متعلق به دولت است،  می طلبیم.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 40905 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید