جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3010 |
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ | ارسال توسط :
96 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

شرکت سایپا برای رفاه حال مشتریان خود، افزایش قیمت وانت نیسان زامیاد را حتی‌الامکان به تاخیر انداخت و  آن را در چند مرحله به انجام می رساند. در مرحله نخست این افزایش، صرفاً بخش ناچیزی به قیمت وانت زامیاد افزود. براساس این گزارش، وانت نیسان تک سوز NE6 در تابستان امسال ۳۰٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده […]

شرکت سایپا برای رفاه حال مشتریان خود، افزایش قیمت وانت نیسان زامیاد را حتی‌الامکان به تاخیر انداخت و  آن را در چند مرحله به انجام می رساند. در مرحله نخست این افزایش، صرفاً بخش ناچیزی به قیمت وانت زامیاد افزود.

براساس این گزارش، وانت نیسان تک سوز NE6 در تابستان امسال ۳۰٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده بود اما قیمت این خودرو برای خریداران در پاییز ۳۱٫۶۹۸٫۰۰۰ تومان اعلام شده است.

همچنین وانت نیسان دوگانه سوز NE6 در تابستانی که گذشت ۳۲٫۶۵۰٫۰۰۰ تومان قیمت داشت و در حال حاضر با قیمت ۳۴٫۴۲۰٫۰۰۰ تومان از سوی شرکت زامیاد عرضه می شود.

پایان خبر – ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3010 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید