پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 2898 |
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ | ارسال توسط :
92 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

نه تنها سخنرانی مطهری در مشهد بدستور دادستانی مشهد بایکوت شد بلکه محل سخنرانی وی که محل اجتماع اصلاح طلبان مشهد بوده نیز پلمپ شده است . علی مطهری در نامه ایی سرگشاده خطاب به رئیس جمهور روحانی به بیان شرح پرداخته و از وی درخواست رسیدگی این موضوع گردیده است تا از آنچه که […]

نه تنها سخنرانی مطهری در مشهد بدستور دادستانی مشهد بایکوت شد بلکه محل سخنرانی وی که محل اجتماع اصلاح طلبان مشهد بوده نیز پلمپ شده است .
علی مطهری در نامه ایی سرگشاده خطاب به رئیس جمهور روحانی به بیان شرح پرداخته و از وی درخواست رسیدگی این موضوع گردیده است تا از آنچه که وی استبداد در مشهد خوانده است ، خراسان را نجات دهد .

بازتاب ها به لغو سخنرانی مطهری و همینطور نامه ی وی طی روز اربعین و روز بعد از آن همچنان ادامه داشته است : محمود صادقی به مجلس بابت این موضوع پاسخگو باشد .

استاندار خراسان در واکنش به اتفاق پیش آمده اظهار داشته که دادستان حتی به تلفن ایشان پاسخ نداده است .

رحمانی فضلی نیز به این موضوع واکنش نشان داده  : از این اتفاق متاسفم ، این برنامه تمامی مجوزهای قانونی را دریافت کرده بود و معلوم نیست به چه دلیل در آخرین لحظات لغو شد| انتظار می رود برخی در پایبندی به فرامین صریح مقام معظم رهبری در قانونمندی و رعایت حق الناس پیشرو باشند.

و البته دفتر امام جمعه شهر مشهد نیز بی پاسخ به این مواضع نسبت به لغو سخنرانی آقای مطهری نبوده است و دفتر آقای علم الهدی در بیانیه ای ابراز داشت : با کمال تاسف امروز شخصی که در جایگاه هیات رییسه مجلس قرار دارد رییس جمهور را تهدید می‌کند که اگر پیگیری برای کشف علل انحلال سخنرانی من در مشهد را نکنی، مجلس فلان و بیسان می‌کند!!

پایان خبر : م ر .

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2898 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید