پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 39352 |
تاریخ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ | ارسال توسط :
83 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به نقل از ایلنا،قرارداد بهره‌برداری، تعمیر و نگهداری خط لوله اتیلن غرب به‌عنوان نخستین قرارداد در نوع خود که شامل خطوط لوله و ایستگاه‌های تقویت فشار در صنعت نفت است به‌صورت یکپارچه به پیمانکار بخش خصوصی واگذار می‌شود. شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تابستان ۱۳۹۹ و پس از واگذاری خط لوله اتیلن غرب به این […]

به نقل از ایلنا،قرارداد بهره‌برداری، تعمیر و نگهداری خط لوله اتیلن غرب به‌عنوان نخستین قرارداد در نوع خود که شامل خطوط لوله و ایستگاه‌های تقویت فشار در صنعت نفت است به‌صورت یکپارچه به پیمانکار بخش خصوصی واگذار می‌شود.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تابستان ۱۳۹۹ و پس از واگذاری خط لوله اتیلن غرب به این شرکت، ضمن تداوم توسعه همسو با وظایف حاکمیتی خود و به‌منظور حفظ و گسترش سرمایه‌های ملی و زیرساخت‌های صنعت پتروشیمی مناقصه برگزار کرد که سرانجام شرکت اویکو مردادماه امسال به‌عنوان پیمانکار بهره‌برداری، تعمیر و نگهداری این خط لوله ملی مشخص شد.

خط لوله اتیلن غرب باوجود اینکه از سوی دولت احداث شد و در سال ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسید، هم‌زمان با واگذاری مجتمع‌های پتروشیمی به بخش خصوصی واگذار شد.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی با همکاری نهادهای نظارتی و دیگر مبادی ذی‌ربط از سال ۱۳۹۷، به‌منظور صیانت از بیت‌المال، تلاش کرد ضمن ایجاد رابطه منطقی و شفاف مالی با بخش خصوصی، وظیفه بهره‌برداری، تعمیر و نگهداری این خط لوله را به‌عهده گیرد.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 39352 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید