پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9867 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ | ارسال توسط :
110 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

جعفر سطوتی رییس کمیته جوانان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت گفت: بیشتر جوانان امروزی از سطح تحصیلی بالایی برخوردار هستند، از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی بیشتر استفاده می‌کنند در نتیجه حجم اطلاعات و مدیریت دانش آنان در اکثر مقوله‌ها بیشتر از سایر اعضای خانواده است. حضور و نقش آفرینی آنان در رویدادهای اجتماعی نیز بیشتر […]

جعفر سطوتی رییس کمیته جوانان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت گفت: بیشتر جوانان امروزی از سطح تحصیلی بالایی برخوردار هستند، از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی بیشتر استفاده می‌کنند در نتیجه حجم اطلاعات و مدیریت دانش آنان در اکثر مقوله‌ها بیشتر از سایر اعضای خانواده است. حضور و نقش آفرینی آنان در رویدادهای اجتماعی نیز بیشتر شده و نتیجه انتخابات ۹۶ را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی اضافه کرد: با توجه به این موارد جوانان می‌توانند اعتماد خانواده را جلب کنند. در واقع بر خلاف گذشته که پدران، مرجعیت و مدیریت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری را داشتند، امروزه جوانان تحصیل کرده خانواده‌ها این نقش را بر عهده گرفتند.

رییس کمیته جوانان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که از چه راه‌هایی می‌توان جوانان را به شرکت در انتخابات تشویق کرد، گفت: این کار از راه‌های مختلف امکان‌پذیر است که از جمله آنها می‌توان به توصیه رهبران سیاسی، شخصیت‌های محبوب هنری، ورزشی، علمی و آموزشی، خانواده، همسالان، اساتید دانشگاهی، مراجع تقلید و علمای دینی اشاره کرد.

ایجاد شرایط مساعد برای رقابت‌ها و مبارزات انتخاباتی میان کاندیداها، ایجاد امید به آینده، پیشگیری از بداخلاقی‌ها و دروغ‌پردازی‌ها و تهمت پراکنی میان نامزدها و تضمین صیانت از آراء از دیگر راه‌هایی است که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان جوانان را به شرکت در انتخابات تشویق کرد.

وی با اشاره به تبعات شرکت نکردن جوانان در انتخابات گفت: علاوه بر اینکه نرخ مشارکت پایین زیبنده این جامعه مردم سالار نیست درصورت مشارکت کمرنگ جوانان، ممکن است فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که لزوما مطلوب جوانان نباشد . همچنین با توجه به آنکه فرصت ایجاد اصلاح در روند مدیریت کشور هر چهار سال یکبار فراهم می‌شود ممکن است جوانان با از دست دادن این فرصت دچار پشیمانی شوند؛ در حالی‌که پشیمانی سودی ندارد.

پایان خبر- ف م

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9867 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید