سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 27383 |
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ | ارسال توسط :
57 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رییس سازمان غذا و دارو در بازدید از چهارمین نمایشگاه ایران فارما و سومین نمایشگاه کتب علوم پزشکی عنوان کرد: این نمایشگاه حاصل چهار دهه تلاش بعد از انقلاب اسلامی است و سعی شده توانمندی هایی که روی آن سرمایه گذاری شده به مردم نمایش داده شود و زمینه همکاری بیشتری بین صنعت دارو در […]

رییس سازمان غذا و دارو در بازدید از چهارمین نمایشگاه ایران فارما و سومین نمایشگاه کتب علوم پزشکی عنوان کرد: این نمایشگاه حاصل چهار دهه تلاش بعد از انقلاب اسلامی است و سعی شده توانمندی هایی که روی آن سرمایه گذاری شده به مردم نمایش داده شود و زمینه همکاری بیشتری بین صنعت دارو در بخش های مختلف اعم از تولید مواد اولیه، صنایع جانبی، دسته بندی، تولید مواد جانبی و … صورت بگیرد. همچنین کسانی که در این زمینه فعال هستند تلاش می کنند دارو های جدید و مورد نیاز را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند. علاوه بر این نمایشگاه زمینه ارتباطی بیشتری در این نمایشگاه بین جوامع مختلف ایجاد می کند.

وی افزود: این صنعت ارتباط خوبی با دانشگاه ها دارد که زبانزد است. نظام سلامت قابل رقابت با بسیاری از کشورهای صنعتی است و می توان از آن به عنوان یکی از دستاورهای انقلاب اسلامی نام برد.در این شرایط خاص و شرایط تحریم بحث دارو یکی از خطوط دولت است و دولت سعی دارد تا تامین  اولیه صورت بگیرد. امیدواریم با این تحریمات جدید بتوانیم نیازهای دارویی کشور را تامین کنیم و خواهیم کرد.

اصغری

افزود: مردم امروز از نظر تامین داروی موردنیاز در شرایط مطلوبی قرار دارند و ظرفیت‌های خوبی در صنعت دارو وجود دارد و می‌توانیم با تمام کشورهای دنیا تبادل دانش و تجربه داشته باشیم ضمن اینکه ۹۷ درصد تولید دارو در داخل کشور انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: سازمان غذا و دارو حامی تمام شرکت‌های دارویی در زمینه دارورسانی به مردم است.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 27383 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید