سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 34455 |
تاریخ انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ | ارسال توسط :
316 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

پین تپ وب سایت و اپلیکیشن ارائه خدمات بهینه سازی انرژی در ساختمان و نگهداری و تعمیرات (نت) تاسیسات مکانیکی و الکتریکی می باشد. پین تپ براین باور است که انجام امور مرتبط با تاسیسات ساختمان، از انتخاب مجری تا ارائه خدمات مربوطه و در نهایت تحویل کار، فعالیت تخصصی است و نیازمند وقت، دانش […]

پین تپ وب سایت و اپلیکیشن ارائه خدمات بهینه سازی انرژی در ساختمان و نگهداری و تعمیرات (نت) تاسیسات مکانیکی و الکتریکی می باشد. پین تپ براین باور است که انجام امور مرتبط با تاسیسات ساختمان، از انتخاب مجری تا ارائه خدمات مربوطه و در نهایت تحویل کار، فعالیت تخصصی است و نیازمند وقت، دانش و تفکر لازم می باشد، که عدم نگرش تخصصی به این امور، مشکلاتی را برای ساکنان و یا مدیران ساختمان به همراه دارد.

براین اساس پین تپ سعی می کند با ایجاد بستری امن و تضمین خدمات و کالا، مشکلات موجود در بخش نگهداری و تعمیرات تاسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان را مرتفع نماید و برای مشتریان دریافت خدمات و کالا با آرامش خاطر را فراهم می نماید.

رویکرد پین تپ ارائه بهترین خدمات با مناسبترین قیمت به مشتریان و هدف اصلی ما آرامش خاطر مشتریان و رویکرد ما صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمانهای کشور می باشد

نگهداری و تعمیرات سالانه تاسیسات ساختمان (نت انرژی)

افراد در زندگی شهری و شهرهای بزرگ گرفتاری های زیادی دارند. مسئولیت نگهداری و تعمیرات ساختمان ها بر عهده مدیر ساختمان است که علاوه بر گرفتاری های شخصی باید به امور ساختمان نیز بپردازد! نت انرژی بصورت قرارداد دائمی و سالانه با مشتری منعقد می شود. مدل کاری شبیه به مدل سرویس سالانه آسانسور است و در آن شخص با پرداخت هزینه کمی، خدمات را در هر زمان در طول سال دریافت می نماید.

نگهداری و تعمیرات و تنظیم دوره‌ای و فصلی موتورخانه و تاسیسات انرژی ساختمان‌ عملکرد آنها را بطور قابل ملاحظه ای بهبود داده و علاوه بر افزایش طول عمر تجهیزات، صرفه‌جویی مشهود در مصرف انرژی (گاز و برق) و آب را نیز به همراه دارد. درآمد حاصل از تعمیرات پیشگیرانه، تنظیمات و سرویسهای دوره ای و صرفه جویی انرژی و آب به مراتب بیشتر از هزینه‌های سالانه پرداختی جهت بازدیدهای دوره ای می باشد.

خدمات شامل : بازدید ماهانه، نظیم منظم مشعل، سرویس رایگان سالانه کولر های آبی، روشن کردن دیگ آبگرم در فصل زمستان، اسید شویی منبع کویل دار در صورت نیاز، کشیک روزهای تعطیل، پاسخگویی ۲۴ ساعته، شناسنامه دار کردن کلیه قطعات، مستند کردن همه فرایند های تعمیرات و نگهداری با استاندارد های علمی، ارائه گزارشات عملکردی از روند قبوض و راهکارهای صرفه جویی انرژی

پین تپ سری دوم کمپین “هوای زمین را داشته باشیم” را در روز بهره‌وری و بهینه سازی مصرف راه اندازی نموده است. در این کمپین جهت بهینه سازی مصرف انرژی ساختمان و با مشارکت دفتر عمران سازمان ملل متحد، تسهیلات جهانی محیط زیست و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طریق پروژه بین‌ المللی بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست در ساختمان، اقدامات بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمانهای شهر تهران حمایت می گردد

  • ما بهترینها را با مناسبترین قیمت و متناسب با درخواست شما پیشنهاد می‌دهیم، نیازی نیست در میان پیشنهاد قیمتهای متفاوت سردرگم شوید. کافیست درخواست خود را ثبت کنید و بقیه را به ما بسپارید.
  • شماره تماس : ۰۲۱۶۶۱۵۹۷۵۴
  • ایمیل : info@pintap.ir
منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 34455 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید