جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 20687 |
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ | ارسال توسط :
55 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل اموال و املاک سازمان بنیاد مستضعفان استان گیلان از واگذاری رایگان ۴ سند مالکیت املاک بنیاد مستضعفان در غرب گیلان خبر داد. «حمیدرضا نادمی» در همایش واگذاری چهار سند مالکیت به افراد ذیحق در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری تالش، اظهار کرد: پس از شرق استان گیلان، شهرهای رودسر، چابکسر، املش، واجارگاه و کلاچای که […]

مدیرکل اموال و املاک سازمان بنیاد مستضعفان استان گیلان از واگذاری رایگان ۴ سند مالکیت املاک بنیاد مستضعفان در غرب گیلان خبر داد.

«حمیدرضا نادمی» در همایش واگذاری چهار سند مالکیت به افراد ذیحق در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری تالش، اظهار کرد: پس از شرق استان گیلان، شهرهای رودسر، چابکسر، املش، واجارگاه و کلاچای که تاکنون سه هزار و ۳۰۰ فقره سند مالکیت به مساحت کلی ۱۱۱ هکتار و به ارزش اقتصادی یک هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال به مردم واگذار شده بود، حال این واگذاری در غرب استان گیلان هم آغاز شد.

وی ادامه داد: سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان گیلان، چهار فقره اسناد مالکیت را به صورت رایگان به متصرفین املاک خود در شهر تالش واگذار نمود.

وی افزود: واگذاری اسناد مالکیت در غرب استان گیلان با تحویل چهار سند به مساحت یک هزار و ۴۶ مترمربع و ارزش تقریبی سه میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال آغاز می شود.

نادمی با اشاره به اینکه از فروردین ماه سال ۱۳۹۶ تاکنون، ۲۱ پرونده در شهر تالش تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: ۱۸ مورد پرونده از این تعداد، مستحق برخورداری از حداکثر تسهیلات می باشند.

وی اضافه کرد: واگذاری اسناد مالکیت سه تا چهار هزار قطعه زمین در شهرستان تالش هدف گذاری شده است که ظرف یکسال باید به مردم واگذار شود.

مدیرکل اموال و املاک سازمان بنیاد مستضعفان گیلان تصریح کرد: در این راستا کارگروه ویژه‌ای متشکل از معتمدان تالش برای تعیین شرایط واگذاری زمین به مردم در فرمانداری این شهرستان تشکیل شده و اراضی با شرایط آسان به مردم واگذار خواهد شد.

وی گفت: به زودی نمایندگی بنیاد مستضعفان در تالش مستقر و امور مربوطه را پیگیری خواهد کرد و بخشی از اراضی به صورت رایگان به مردم واگذار خواهد شد.

مهدوی اذعان کرد: این کارگروه در اولین جلسه خود با بررسی ۲۱ پرونده، ۱۸ مورد را مستحق برخورداری از حداکثر تسهیلات دانست و این روند نیز ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: در این همایش، چهار سند مالکیت به صورت رایگان به افراد ذی‌حق در شهرستان تالش واگذار می‌شود که برنامه پیگیری آنها از سالیان قبل آغاز شده بود.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 20687 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید