شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 26197 |
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۵۱ | ارسال توسط :
47 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر گفت: همسو با ابلاغیه دولت پیشنهاد تغییر ساعات اداری این استان در تابستان متناسب با ساعات اوج مصرف برق به استانداری مرکزی ارائه شد. فرهاد شبیهی افزود: استفاده از ظرفیت مدیریت مصرف نهادهای دولتی از مراحل موفقیت آمیز در صرفه جویی مصرف برق است که بر این اساس پیشنهاد تغییر […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر گفت: همسو با ابلاغیه دولت پیشنهاد تغییر ساعات اداری این استان در تابستان متناسب با ساعات اوج مصرف برق به استانداری مرکزی ارائه شد.

فرهاد شبیهی افزود: استفاده از ظرفیت مدیریت مصرف نهادهای دولتی از مراحل موفقیت آمیز در صرفه جویی مصرف برق است که بر این اساس پیشنهاد تغییر ساعات اداری به استانداری مرکزی ارسال شده است. وی ادامه داد: سال گذشته از پیک هزار مگاواتی استان مرکزی حدود ۲۴۰ مگاوات مربوط به نهادهای دولتی بود که بر اساس سند جامع تعامل ایرانیان با منابع انرژی الکتریکی این میزان در سال جاری باید به ۱۲۰ مگاوات کاهش یابد. مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر ادامه داد: همراهی مشترکین صنعتی و بزرگ با برنامه های مدیریت مصرف و پیک سایی و همراهی کشاورزان در خاموش نگه داشتن موتور چاه های کشاورزی با اعمال سیاست های تشویقی در ارائه تخفیف های ویژه، قطع سیستم سرمایشی دستگاه های اجرایی حداقل ۲ ساعت قبل از پایان ساعات اداری از دیگر برنامه های برق منطقه ای باختر برای صرفه جویی برق در ساعات اوج مصرف است. شبیهی با بیان اینکه برنامه ای برای خاموشی در نقاط مختلف استان به لحاظ مصرف وجود ندارد، اظهار داشت: استفاده از لامپ های کم مصرف و منابع و تسهیلات مالی استان در راستای آماده سازی و تکمیل طرح های حوزه صنعت برق در دست اقدام برای کمک به شبکه تا اوج مصرف امسال از دیگر برنامه های این شرکت در راستای کاهش مصرف برق است. وی با بیان اینکه اجرای ۳۶ طرح جدید در نقاط مختلف استان مرکزی هدفگذاری شده است، گفت: ساخت پست های ۲۳۰ کیلوولت لجور، ۴۰۰ کیلوولت خمین، ۴۰۰ کیلو ولت زرندیه و چند پست ۶۳ کیلوولت در جاورسیان خنداب، دودهک محلات، شهابیه خمین و تراز ناهید ساوه از مهمترین طرح های برق منطقه ای باختر در استان مرکزی است. شبیهی اضافه کرد: بخش عمده ای از طرح های برق منطقه ای باختر به صورت مناقصه به بخش خصوصی واگذار می شود و قسمت دیگر با همکاری دوجانبه بخش خصوصی و برق منطقه ای باختر انجام می گیرد.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 26197 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید