پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 27750 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ | ارسال توسط :
40 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست بررسی وضعیت پروژه قطار شهری کرمانشاه که با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیران حوزه شهری و شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه در شکل فعلی و با عبور از فراز این ستون ها، از ابتدا یک کار ۱۰۰ درصد غیر کارشناسی بوده‌ است. […]

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست بررسی وضعیت پروژه قطار شهری کرمانشاه که با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیران حوزه شهری و شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه در شکل فعلی و با عبور از فراز این ستون ها، از ابتدا یک کار ۱۰۰ درصد غیر کارشناسی بوده‌ است.

بازوند افزود: از مدت ها قبل و پیش از اینکه استاندار شوم، هر بار هنگام عبور از کرمانشاه این سئوال برایم مطرح می شد که چرا این ستون ها را برپا کرده اند.

وی گفت: چرا باید این درخت ها قطع شده و به جای آن ستون های بتونی خشن بکارند و این بلوار زیبا(بلوار تاق بستان) را به این روز بیاندازند. بی گمان آیندگان قضاوت خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حفظ میراث فرهنگی اولویت اصلی ماست و به عنوان مدیر ارشد استان تمایل ندارم این پروژه حتی یک متر حریم میراث را به هم بریزد، گفت: میراث فرهنگی نیز باید پاسخ کارشناسی و نهایی خود در مورد عبور بخشی از این پروژه از حریم شکارگاه را اعلام کند تا تکلیف روشن شود.

بازوند با بیان اینکه پروژه قطار شهری در شکل فعلی خود از برنامه بسیار عقب است و مردم حق دارند در مورد این شکل از کار شاکی شوند، اظهار کرد: باید راهکار مناسبی برای حل مشکلات فعلی پروژه و سرعت بخشیدن به اجرای مناسب آن اتخاذ کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان قطار شهری باید هرچه زودتر نسبت برگزاری مناقصه خرید تجهیزات مورد نیاز اقدام کند.، گفت: دولت ۵۳ واگن به این پروژه اختصاص داده که موضوع دریافت آن ها باید پیگیری شود.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 27750 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید