پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6763 |
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ | ارسال توسط :
51 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

ارزش سهام تسلا موتورز پس از تنزل دورنمای اعتباری این خودروساز برقی از سوی گولدمن ساش، با ریزش روبرو شد و مجموع کاهش ارزش سهام این شرکت از هفته گذشته تاکنون را به ۱۱ درصد رساند. نگرانیها نسبت به احتمال تاخیر در تولید “مدل ۳” و همچنین انتظارات برای فروش ۱.۷ میلیارد دلار سهام از […]

ارزش سهام تسلا موتورز پس از تنزل دورنمای اعتباری این خودروساز برقی از سوی گولدمن ساش، با ریزش روبرو شد و مجموع کاهش ارزش سهام این شرکت از هفته گذشته تاکنون را به ۱۱ درصد رساند.

نگرانیها نسبت به احتمال تاخیر در تولید “مدل ۳” و همچنین انتظارات برای فروش ۱.۷ میلیارد دلار سهام از سوی تسلا برای تهیه نقدینگی، موجب شد دیوید تامبرینو، تحلیلگر گولدمن ساش به سرمایه گذاران توصیه کند سهام تسلا را بفروشند.

تحلیلگر گولدمن ساش در یادداشتی به مشتریان این بانک نوشت: سهام تسلا در سالهای اخیر بین ۱۸۰ تا ۲۸۰ دلار معامله شده و پس از اینکه اوایل ماه جاری به بالاترین رکورد از سال ۲۰۱۵ به این سو رسید، ممکن است به کف محدوده مذکور سقوط کند.

در نتیجه تنزل دورنمای سهام تسلا از وضعیت “خنثی” به “فروش” توسط تحلیلگر گولدمن ساش، ارزش سهام این شرکت در معاملات بعدازظهر دوشنبه ۴.۸۳ درصد کاهش یافت و به ۲۴۴.۵۲ دلار رسید. اگر معاملات سهام تسلا در این محدوده بسته شود، بدترین عملکرد سه ماهه برای این سهام از ژوئن سال میلادی گذشته به این سو خواهد بود.

حتی با وجود ریزش اخیر، ارزش سهام تسلا از اوایل دسامبر بیش از ۳۰ درصد رشد کرده و ۱۴ درصد از ابتدای سال ۲۰۱۷ تاکنون رشد نشان می دهد.

سرمایه گذاران تسلا و فروشندگان سهام این شرکت درباره اینکه آیا تسلا به یک وزنه بزرگ در حمل و نقل پاک تبدیل می‌شود یا تولیدکنندگان قدیمی و قوی‌تری مانند جنرال موتورز از آن پیشی می گیرند، اختلاف نظر دارند.

بر اساس گزارش رویترز، هفت تحلیلگر فروش و شش نفر خرید سهام تسلا را توصیه کردند در حالیکه هفت نفر نظر خنثی داشتند.

پایان خبر – ش الف

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6763 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید