سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 33975 |
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ | ارسال توسط :
34 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۹۷ ترددشمار فعال، تردد در محورهای برون‌ شهری در شبانه‌‌روز گذشته نسبت‌به روز قبل ۵/۶ درصد افزایش یافته است.. به نقل از ایلنا ; براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوعی که در […]

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۹۷ ترددشمار فعال، تردد در محورهای برون‌ شهری در شبانه‌‌روز گذشته نسبت‌به روز قبل ۵/۶ درصد افزایش یافته است..

به نقل از ایلنا ; براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوعی که در ادمه این اطلاعیه می‌آید، ‌ سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۹۷ ترددشمار فعال تردد در محورهای برون‌شهری طی شبانه‌‌روز گذشته، نسبت‌به روز قبل ۵/۶ درصد افزایش را نشان میدهد..همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۸/۳، اوج تردد بین ساعت‌های ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ انجام شده است.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 33975 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید