جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 15495 |
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ | ارسال توسط :
36 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به نقل از شبکه خبری المسیره، نیروی دریایی ارتش و گارد ساحلی یمن بامداد چهارشنبه یک کشتی جنگی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان را در سواحل مُخا در جنوب یمن هدف قرار داد. بر اساس این گزارش این کشتی جنگی در سواحل جنوب غرب استان تعز مستقر شده بود و برای پیشبرد حملات علیه این […]

به نقل از شبکه خبری المسیره، نیروی دریایی ارتش و گارد ساحلی یمن بامداد چهارشنبه یک کشتی جنگی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان را در سواحل مُخا در جنوب یمن هدف قرار داد.

بر اساس این گزارش این کشتی جنگی در سواحل جنوب غرب استان تعز مستقر شده بود و برای پیشبرد حملات علیه این منطقه از آن استفاده می شده است. یک منبع در نیروی دریایی ارتش یمن اعلام کرد که کشتی جنگی ائتلاف عربی با استفاده از یک سلاح پیشرفته مورد هدف قرار گرفته است.

المسیره اعلام کرد احتمالا نیروی دریایی ارتش یمن بیانیه ایی در این خصوص صادر خواهد کرد و جزئیات حمله و نوع سلاح به کار رفته در آن را شرح خواهد داد.

این دهمین شناور و کشتی جنگی ائتلاف سعودی است که ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شده اند در سواحل یمن آن را هدف قرار دهند. در ۳۰ ژانویه گذشته ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شده بودند ناوچه جنگی (المدینه) عربستان را در نزدیکی سواحل غربی کشور هدف قرار دهند.

عربستان از ۲۶ مارس ۲۰۱۵ تا کنون عملیات نظامی خود را با تشکیل ائتلافی از همپیمانان عربی و اسلامی خود علیه یمن آغاز کرده است؛ این جنگ که برای عربستان خسارت های مالی فراوانی به همراه داشته جان بیش از ۱۰ هزار غیرنظامی یمنی را گرفته است.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 15495 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید