شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 33364 |
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ | ارسال توسط :
62 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

علی اکبر لبافی اظهار کرد: پس از گذشت یک سال از آغاز طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در استان، تعداد معین‌های اقتصاد مقاومتی به ۱۶۳ معین رسیده است که ۹۸ درصد آنها را بخش خصوصی و موسسات عمومی غیر دولتی تشکیل می‌دهند. وی با بیان اینکه نقشه راه فعالیت‌ها در ۶ گام با ۴۰ برنامه […]

علی اکبر لبافی اظهار کرد: پس از گذشت یک سال از آغاز طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در استان، تعداد معین‌های اقتصاد مقاومتی به ۱۶۳ معین رسیده است که ۹۸ درصد آنها را بخش خصوصی و موسسات عمومی غیر دولتی تشکیل می‌دهند.
وی با بیان اینکه نقشه راه فعالیت‌ها در ۶ گام با ۴۰ برنامه عملیاتی تهیه، تدوین وابلاغ شده است، افزود: تاکنون بیش از ۱۱۰۰ طرح کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته و کارت‌های اهداف برای بیش از ۴۰ درصد روستاهای استان توسط نهاد‌ مردمی اقتصاد‌مقاومتی تهیه و صادر شده است.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی تصریح کرد: تاکنون ۱۵۵۵ پروژه یا کسب و کار متوسط و کوچک توسط ۷۳ معین اقتصاد مقاومتی استان در ۲۸ شهرستان، در سامانه رصد فعالیت معین‌ها ثبت شده که از این تعداد، ۶۲۹ پروژه توسط ۳۵ معین به تایید گروه کارشناسی نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی رسیده است.

لبافی خاطرنشان کرد: حجم کل سرمایه گذاری ۲۴۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که با بهره‌برداری کامل طرح‌ها، پیش‌بینی شده این فعالیت‌ها ۵ هزار و ۹۶۱ فرصت شغلی در استان ایجاد خواهد کرد که تاکنون اسامی ۴۰۰ نفر از شاغلین ثبت شده است.

 

برگرفته از سایت اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی خراسان رضوی

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 33364 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید