جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9676 |
تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ | ارسال توسط :
104 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

خودروهای فاو بسترن بی ۳۰ (Faw Besturn B30) و بی ۵۰ (Faw Besturn B50) به عنوان محصولات جدید گروه بهمن در حاشیه گردهمایی سالانه نمایندگان این گروه رونمایی شد. روز گذشته، گردهمایی سالانه نمایندگان گروه بهمن در هتل المپیک برگزار شد و مدیران شرکت‌های زیرمجموعه، برنامه و محصولات آینده این گروه را تشریح کردند. علاوه […]

خودروهای فاو بسترن بی ۳۰ (Faw Besturn B30) و بی ۵۰ (Faw Besturn B50) به عنوان محصولات جدید گروه بهمن در حاشیه گردهمایی سالانه نمایندگان این گروه رونمایی شد.

روز گذشته، گردهمایی سالانه نمایندگان گروه بهمن در هتل المپیک برگزار شد و مدیران شرکت‌های زیرمجموعه، برنامه و محصولات آینده این گروه را تشریح کردند. علاوه بر آن در این مراسم طی یک قرعه‌کشی به پنج نفر از خریداران خودروی آسا، سفر هفت روزه به چین با یک همراه جایزه داده شد.

همچنین در حاشیه این مراسم، خودروهای فاو بسترن بی ۳۰ و بی ۵۰ که در ایران با نام آسا به فروش می‌رسد به عنوان محصولات جدید این شرکت رونمایی شدند. فاو B30 دارای ویژگی‌هایی مانند گیربکس ۶۶ سرعته آیسین ژاپن، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، نویگیشن، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، سیستم فرمان برقی، دوربین دید عقب، سنسور، چراغ روشنایی در روز، فرمان چرمی و صندلی‌هایی با پوشش چرمی است. این خودرو از موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ VCT با قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر بهره می‌برد.

فاو بسترن بی 30

فاو B50 نیز خودرویی است با سبک جدید طراحی این شرکت چینی که پیشرفت‌های چشم‌گیری در آن مشاهده می‌شود. موتور ۱.۴ لیتری توربو ۱۳۶ اسب بخاری و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک at ساخت آیسین ژاپن از جمله ویژگی‌های این خودرو محسوب به شمار می‌رود. گفته می‌شود که این خودرو با همکاری شرکت فولکس واگن طراحی شده است. این خودروها به تازگی توسط گروه بهمن برای مراحل آزمایشی به ایران آورده شده و اکنون به نظر می‌رسد که خط تولید آن‌ها در کشورمان آماده شده است.

قیمت احتمالی فاو بسترن بی ۳۰ در ایران

هنوز قیمت دقیق خودروهای جدید گروه بهمن یعنی فاو بسترن بی ۳۰ و بی ۵۰ اعلام نشده اما مدل پایه B30 در چین حدود ۶۹ هزار و ۸۰۰ یوآن قیمت دارد و قیمت نسخه فول اتومات آن به ۹۲ هزار و ۸۰۰ یوآن می‌رسد. با این حساب پیش‌بینی می‌شود که بسترن بی ۳۰ در ایران قیمتی بین ۳۹ تا ۵۱ میلیون داشته باشد.

پایان خبر – ش الف

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9676 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید