جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 35625 |
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ | ارسال توسط :
59 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

تهران- ایرنا- سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای حمایت و جهش تولید یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان کالای متروکه به چرخه تولید و اشتغال بازگشت. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: در راستای وظایف خود و تحقق شعار […]

تهران- ایرنا- سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای حمایت و جهش تولید یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان کالای متروکه به چرخه تولید و اشتغال بازگشت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: در راستای وظایف خود و تحقق شعار سال ۹۹ به‌ منظور جهش تولید توانست فروش اموال منقول و غیر منقول را نسبت به سال قبل ۹۷ درصد افزایش دهد.

از این میزان یک هزار و ۴۲۵ میلیارد تومان اموال منقول و ۲۱۵ میلیارد تومان اموال غیر منقول از طریق روش‌های قانونی و عمدتاً مزایده فروخته شد.

همچنین ۱۰ هزار پرونده کالای غیراستاندارد و غیربهداشتی و ضد فرهنگی به ارزش ۲۵۱ میلیارد تومان در راستای سلامت جامعه، فضای فرهنگی و محیط زیست کشور منهدم شد.

 بعلاوه، در سالی که گذشت ۳۱ هزار پرونده قاچاق، ۱۰ هزار پرونده کالای متروکه، ۲۵۰۰ پرونده ضبطی و قضایی تشکیل و به سرانجام رسید.

 در این مدت دو هزار و ۵۴۱ میلیارد تومان کالا نیز به دلایل گوناگون به صاحبان آنها مسترد و در جریان تولید و مصرف قرار گرفت.

در نهایت اینکه ۱۰۰ درصد کالاهای استردادی از پرونده‌های قاچاق بوده و هزینه مالی و توان نیروی انسانی بالایی به سازمان تحمیل می‌کند.

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35625 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید