سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 16337 |
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۲۳ | ارسال توسط :
110 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

سید سعید شاهرخی دقایقی قبل در خصوص خبر منتشر شده در برخی سایتها در استان مبنی بر حضور داعش در قزوین اظهارداشت: مواردی که امروز در برخی سایتها و رسانه های قزوین دستگیری چند داعشی در قزوین منتشر شده صحت ندارد و آن را تکذیب می کنیم. به نقل از مهر، شاهرخی افزود: بعد از […]

سید سعید شاهرخی دقایقی قبل در خصوص خبر منتشر شده در برخی سایتها در استان مبنی بر حضور داعش در قزوین اظهارداشت: مواردی که امروز در برخی سایتها و رسانه های قزوین دستگیری چند داعشی در قزوین منتشر شده صحت ندارد و آن را تکذیب می کنیم.

به نقل از مهر، شاهرخی افزود: بعد از حادثه تروریستی اخیر در تهران و نیز دستگیری تعدادی از تکفیری ها در برخی مناطق کشور شاید ذهنیت جامعه آماده پذیرش برخی خبرها در این زمینه باشد اما باید مراقب بود با شایعات مردم را نگران نکنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: با آمادگی و هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در همه مناطق کشور و بویژه استان قزوین امنیت پایداری در استان برقرار است و هیچ مشکلی نداریم و با انتشار خبرهای کذب هم برخورد خواهیم کرد.

وی بیان کرد: هر گونه اخباری در خصوص مسائل امنیتی از مراجع رسمی بلافاصله به اطلاع مردم خواهد رسید و از شهروندان انتظار داریم به هر خبری که از کانالهای غیر رسمی منتشر می شود توجه نکنند.

دادستان قزوین هم خبر حضور و دستگیری ‌تروریست‌های داعش در اطراف قزوین را ‌از اساس کذب اعلام کرده و گفته است با رسانه‌ منتشرکننده این خبر کذب برخورد می شود.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 16337 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید