جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10439 |
تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ | ارسال توسط :
36 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

وزارت دفاع روسیه از شبیه سازی پرتاب راکت های سامانه موشکی اس- ۴۰۰ در این کشور خبر داد. به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که واحد دفاع هوائی در این کشور پرتاب راکت های سامانه موشکی اس- ۴۰۰۰ را شبیه سازی کرده است. در بیانیه صادره توسط […]

وزارت دفاع روسیه از شبیه سازی پرتاب راکت های سامانه موشکی اس- ۴۰۰ در این کشور خبر داد.

به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که واحد دفاع هوائی در این کشور پرتاب راکت های سامانه موشکی اس- ۴۰۰۰ را شبیه سازی کرده است.

در بیانیه صادره توسط وزارت دفاع روسیه در این باره آمده است: واحدهائی از هنگ دفاع هوائی این کشور به حالت آماده باش کامل درآمده اند.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: در ادامه این اقدام، پرسنل سامانه های هوائی اس- ۴۰۰ به مکان این تمرین نظامی اعزام شده و در ادامه شبیه سازی پرتاب راکت های این سامانه هوائی نیز با موفقیت به انجام رسیده است.

به گزارش مهر، تمهیدات نظامی روسیه با اقدامات تحریک آمیز ناتو به سرکردگی آمریکا در اروپای شرقی به ویژه در حوزه بالتیک یعنی در مرزهای روسیه مرتبط هستند؛ اقدامی که مسکو تا کنون بارها به آن اعتراض کرده است.

پایان خبر- س ر

منبع خبر ( ) است و فرصت پرس در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10439 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه فرصت پرس مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فرصت پرس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید